STEAM





Mokyklos ugdymo kontekste STEAM apima šias veiklas:
bandymai, eksperimentai, stebėjimai, tyrimai,
matavimas, braižymas, modeliavimas,
matematinio mąstymo ugdymas,
programavimas,
projektavimas,
konstravimas,
žaidimas e. šachmatais.



Priešmokyklinio ir pradinio ugdymo mokytojos sumaniai veda savo ugdytinius STEM keliu.

Nuo 2015 metų mokykloje vedami robotikos užsiėmimai 5-6 klasių mokiniams.

Nuo 2017 metų vedamos integruotos e. šachmatų pamokos 5-6 klasių mokiniams.

Nuo 2019 metų mokykloje vykdomas integruotas inžinerinis ugdymas 5-10 klasėse.
Inžinerinis ugdymas integruojamas į informacinių technologijų, gamtos mokslų ir matematikos pamokas,
vykdant įvairius projektus/kūrybinius darbus.

Po pamokų mokiniai gali tęsti ir plėtoti pamokose vykdytas veiklas neformaliojo švietimo būreliuose.

Mokiniai dalyvauja STEM olimpiadose, konkursuose, varžybose.

Mokykloje vyksta STEAM savaitės, organizuojami projektų pristatymai - parodos.






STEAM – integralus mokinių gebėjimų ugdymas gamtos mokslų, technologijų, inžinerijos, menų ir matematikos kontekste.



Dalyvaujame: