|
Mokyklos ugdymo kontekste STEAM apima šias veiklas:
bandymai, eksperimentai, stebėjimai, tyrimai,
matavimas, braižymas, modeliavimas,
matematinio mąstymo ugdymas,
programavimas,
projektavimas,
konstravimas,
žaidimas e. šachmatais.
Priešmokyklinio ir pradinio ugdymo mokytojos sumaniai veda savo ugdytinius STEM keliu.
Nuo 2015 metų mokykloje vedami robotikos užsiėmimai 5-6 klasių mokiniams.
Nuo 2017 metų vedamos integruotos e. šachmatų pamokos 5-6 klasių mokiniams.
Nuo 2019 metų mokykloje vykdomas integruotas inžinerinis ugdymas 5-10 klasėse.
Inžinerinis ugdymas integruojamas į informacinių technologijų, gamtos mokslų ir matematikos pamokas, vykdant įvairius projektus/kūrybinius darbus.
Po pamokų mokiniai gali tęsti ir plėtoti pamokose vykdytas veiklas neformaliojo švietimo būreliuose.
Mokiniai dalyvauja STEM olimpiadose, konkursuose, varžybose.
Mokykloje vyksta STEAM savaitės, organizuojami projektų pristatymai - parodos.
|
STEAM – integralus mokinių gebėjimų ugdymas gamtos mokslų, technologijų, inžinerijos, menų ir matematikos kontekste.
Dalyvaujame:
|